Joogaa kanssani

Yksityistunnit

Tunnit voidaan järjestää minun omissa tiloissa tai voin tulla kotiisi/ valitsemaasi paikkaan.

Ryhmät

Urheiluseurat, kuntokeskukset, koulut, päiväkodit, senioritalot, yritykset, tapahtumat

JOOGA

KEHO JA MIELI


Jooga on tuhansia vuosia vanha menetelmä itsensä kehittämiseksi.

Joogasuuntauksia on paljon, mutta keskeisintä näissä kaikissa on keskittyminen ja tietoinen tekeminen, hengitys ja hyvä olo. Vaikka puskisimme kuinka kovaa dynaamista joogatreeniä, on mukana aina nämä edellämainitut.

Tämä kokonaisvaltainen liikuntamuoto opettaa rentoutumista ja keskittymistä, lisää liikkuvuutta ja notkeutta,  buustaa aineenvaihduntaa, parantaa lihaskestävyyttä, sekä vahvistaa luustoa. Vaikutukset keuhkoihin, verenkiertoon ja hermostoon ovat tutkitusti positiivisia. Joogan avulla moni urheilija on löytänyt kehoonsa parempaa stabiliteettia vahvistamalla niveliä ja löytämällä oikeat turvalliset linjaukset lihasharjoitteluun. Kireät lihakset kaipaavat venytystä välillä sidekudoksiin asti ja palauttavan joogaharjoittelun myötä urheilu- ja rasitusvammojen riski vähenee.

VINYASAFLOW- JOOGA

Tässä joogalajissa liikutaan asanasta (asennosta) toiseen hengityksen saattelemana. Tunnit kehittävät voimaa ja parantavat liikkuvuutta. Sopii hyvin haastetta kaipaaville tunnin dynaamisen luonteen vuoksi, mutta siirtymät tehdään hitaasti ja lempeästi. Tunneilla on aina mahdollisuus edetä oman tason mukaan opettajan tarjotessa vaihtoehtoisia asanoita.